Paar vragen...

Heb je vragen over alles mbt jouw pagina op Eigenstart.nl?
Stel deze dan hier!
Forumregels
Lees onze Huisregels

Paar vragen...

BerichtDoor Erik70 op 05 Mrt 2010 15:02

Hallo Allemaal,

Ik heb meerdere vragen voor gebruikers of eigenstart:

1. Als de categorie is toegevoegd, kan ik geen plaatjes meer toevoegen via uploaden. Weet iemand hoe ik dit kan doen?Want er staan al veel links in de categorieën, dus opnieuw categorie toevoegen is geen optie!

2. Ik beheer meerdere sites bij eigenstart. Nu heb ik alle sites hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gegeven. Toch staan niet alle sites onder de account status waar ik kan switchen. Aan de verschillende subdomeinen kan het niet liggen (eigenstart en coolstart) want die staan er allebei in, alleen een aantal andere sites die ik beheer niet. Weet iemand hoe ik alle door mij beheerde sites onder een account kan toevoegen?

3. Mijn linkchecker lijkt niet goed te werken. Als ik die aanklik krijg ik Checking link: (dan de link van mijn pagina) ... Sorry that link appears not to exist. Heeft iemand dit probleem ook?

Alvast bedankt voor de hulp :)

Groeten, Erik
Erik70
Newbie
Newbie

Paar antwoorden...

BerichtDoor Webdesign Coolstart op 05 Mrt 2010 19:33

Hallo Erik

Vraag 1: Voor wat betreft de plaatjes, ik zou ze effe hier gratis uploaden (registratie niet nodig)
http://www.imageshack.us/ (met resize optie) of http://instant-upload.com/ en dan hotlinken vanaf je pagina.

Vraag 2: Kijk nog eens of in profiel e-mail adres, naam, wachtwoord, geboortedatum, mannelijk/vrouwelijk, voor alle pagina's echt exact gelijk zijn ingevuld, let dus ook hoofd- of kleine letters.

Vraag 3: Een gratis linkchecker service die perfect werkt: http://www.linktiger.com/index.jsp Je kunt de button zien onder aan mij webdesign pagina.

Greetz vanuit Thailand, A.
Pimp je Eigenstart ! (nieuw)
Generator Guide (nieuw)
Webdesign Coolstart 'the ultimate webdesign directory'
Webdesign Coolstart
Junior
Junior

Re: Paar vragen...

BerichtDoor Erik70 op 24 Mrt 2010 15:39

Bedankt voor de antwoorden!

Het probleem met de pagina's onder een account is opgelost,
De imageupload werkte eerst wel, maar ik probeerde het vandaag op
een andere pagina, maar deze keer kreeg ik een error dat dit niet is toegestaan.
Voortaan maar direct een pic uploaden vanaf mijn eigen pc.
De linkchecker moet ik nog even bekijken. Wel jammer dat
de linkchecker van Eigenstart niet (meer) werkt

Greetzzz uit Holland ;-)
Erik70
Newbie
Newbie

Re: Paar vragen...

BerichtDoor Webdesign Coolstart op 28 Mrt 2010 14:06

Bedoel je met 'niet toegestaan' dat je de mededeling krijgt dat de eigenaar van de afbeelding hotlinken niet toestaat ? Dat heb ik ook wel eens, het is een of andere error.

Ik geloof dat sommige acties niet goed samengaan, zoals een link aanpassen of alfabetiseren en meteen een afbeelding toevoegen. Als je de link update pop-up wegklikt en opnieuw opent dan lukt het wel.

Over de Linkchecker: Eigenstart heeft een hoop extra opties, maar de beste zijn vaak 3th party applicaties die meer uptodate zijn. Heb die nieuwe help pop-up om mijn webdesign pagina gezien trouwens ? Elk moment dat ik op internet zit kun je me live vragen stellen, is gratis en werkt perfect met Eigenstarts, ik vind hem echt heel koel. De hele opzet duurt 20 minuten.

Greetz, A.
Pimp je Eigenstart ! (nieuw)
Generator Guide (nieuw)
Webdesign Coolstart 'the ultimate webdesign directory'
Webdesign Coolstart
Junior
Junior

Terugkeren naar EigenStart.nl